Subject: Vs: Vastus selgitustaotlusele (RavS § 30 lg 4 kohaldamine)
From: "Kertu Liin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 16:08:07 +0300

Tere

Edastan vastuse täiendavale selgitustaotlusele.

Lugupidamisega

Kertu Liin

Ravimiamet

õigusosakond

õigusnõunik

Tel 737 4140

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

Saatja: Paul Kaasik | Ellex <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 25. aprill 2025 20:52
Adressaat: Kertu Liin <[email-masked]>
Koopia: Ants Nõmper | Ellex <[email-masked]>
Teema: Re: Vastus selgitustaotlusele (RavS § 30 lg 4 kohaldamine)

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Ants Nõmperi palvel täpsustava selgitustaotluse teie vastusele.

Lugupidamisega

Paul Kaasik
Lawyer | Ellex Raidla

+372 56949520

  _____

From: Kertu Liin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 9, 2025 14:00
To: Ants Nõmper | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Paul Kaasik | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus selgitustaotlusele (RavS § 30 lg 4 kohaldamine)

Tere

Edastan vastuse teie 17.03.2025 selgitustaotlusele.

Lugupidamisega

Kertu Liin

Ravimiamet

õigusosakond

õigusnõunik

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2025.pdf> , Ellex Klavins
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/> ,
Ellex Valiunas ir partneriai
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> , and the privacy policy is available here
<https://ellex.legal/privacy-policy/> . This email and its contents are
confidential. If you are not the intended recipient of this email, please
delete it and notify the sender.